قران متن کامل با ترجمه + Quran English Farsi Arabic

تقدیم به معصومین و محبان علی علیه السلام

قران متن کامل با ترجمه + Quran English Farsi Arabic

تقدیم به معصومین و محبان علی علیه السلام

سورة الکافرون - SURA 109. Kafirun, or Those who reject Faith

﴿ سورة الکافرون - سورة 109 -   تعداد آیات ٦

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

قُلْ یَا أَیُّهَا الْکَافِرُونَ ﴿١﴾

 لا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ ﴿٢﴾

وَلا أَنْتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ﴿٣﴾

 وَلا أَنَا عَابِدٌ مَا عَبَدْتُمْ ﴿٤﴾

 وَلا أَنْتُمْ عَابِدُونَ مَا أَعْبُدُ ﴿٥﴾

 لَکُمْ دِینُکُمْ وَلِیَ دِینِ ﴿٦﴾

 

سورة الکافرون

 

به نام خداوند بخشنده مهربان

بگو: ای کافران! (1)

آنچه را شما می‏پرستید من نمی‏پرستم! (2)

و نه شما آنچه را من می‏پرستم می‏پرستید، (3)

و نه من هرگز آنچه را شما پرستش کرده‏اید می‏پرستم، (4)

و نه شما آنچه را که من می‏پرستم پرستش می‏کنید; (5)

(حال که چنین است) آیین شما برای خودتان، و آیین من برای خودم! (6)

 

SURA 109. Kafirun, or Those who reject Faith

1. Say : O ye that reject Faith!

2. I worship not that which ye worship,

3. Nor will ye worship that which I worship.

4. And I will not worship that which ye have been wont to worship,

5. Nor will ye worship that which I worship.

6. To you be your Way, and to me mine.

 

v

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد